مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 10:152023-01-21سياسي

خبرخوب| آزادی 3 مادر زندانی جرائم غیرعمد با همت خیرین گیلانی


به گفته مدیر دستان مهربان شعبه رشت، در چهارچوب پویش «می جانِ مار» 3 مادر زندانی جرائم غیرعمد با همت خیرین گیلانی آزاد شدند.

- رضا خیرخواه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه حضور مادران در کنار فرزندانی که بنا به دلایل مختلف پدر خود را از دست داده اند؛ به دلیل نقش تربیتی و عاطفی مادران در ساختن آینده این فرزندان، از اهمیت ویژه ای برخوردار است، اظهار کرد: پویش می جانِ مار به مناسبت روز مادر در اواخر دی ماه 1401 با همکاری بنیاد دستان مهربان و ستاد دیه استان گیلان برگزار شد؛ که سه مادر زندانی سرپرست خانوار برگه آزادی خود را دریافت کردند.

  به گفته وی، برای آزادسازی این مادران که به دلیل بدهی های مالی و جرائم غیرعمد به دور از فرزندان در زندان بودند بیش از سه میلیارد ریال کمک های مردمی جمع آوری شد.

  مدیر دستان مهربان شعبه رشت با اشاره به خدمات این خیریه برای زنان سرپرست خانوار و کودکان نیازمند افزود: مادران یاد شده در سنین بین 33 تا 48 سال قرار دارند و هرکدام از آن ها به ترتیب دارای سه و  چهار و 2 فرزند دختر و پسر هستند.

  خیرخواه با بیان اینکه تلاش ما بر این است این مادران پس از آزادی نیز تحت پوشش قرار بگیرند و از حمایت های ما بهره مند شوند، گفت: تلاش می کنیم که این مادران با شرکت در کارگاه های توانمندسازی و یادگیری یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرخوب| آزادی 3 مادر زندانی جرائم غیرعمد با همت خیرین گیلانی

خبرخوب| آزادی 3 مادر زندانی جرائم غیرعمد با همت خیرین گیلانی